Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen bu yazıdan koptun mu peki?

Dürüst ol ve acımadan eleştir ki hatalarımı fark edeyim. Yazar olmam zor mu?
yazıyı okutan ilk cümle yada ilk birkaç paragraftır. hep böyle söylerler.
ilk cümleniz giriş cümlesi olmaması gereken bir cümle bence
"Acıyı derin ve iliklerine kadar yaşamış bir adam nasıl olur da bu kadar hissiz olmayı başarabiliyordu?" bu cümle ile başlanılsa idi bence daha iyi bir giriş olurdu.
okuyucuda merak uyandıracak bir cümle çünkü bu.

"Elfida’nın kalbi cam kırıklarıyla doluydu. Her bir cam kırığı, bir mızrak gibi kalbinin sol köşesine batıyordu. Kalbi hiç olmadığı kadar yangın yerine dönmüş ve kavrulmuştu. O gün Yiğitle konuşmalarının üzerinden neredeyse bir hafta geçmişti. Aklı söylenenlerde gidip geliyordu"
ilk cümleyi okuduğumda dedim gerçekten kalbine cam kırıkları mı saplanmış diye düşündüm. ama biraz ilerleyince bunun bir metafor olduğunu anladı.