Konu
Yazdıklarım nasıl olmuş?
03-04-2024, 16:18:02
#11
registan
yazı yazarken betimleme yapmak gerekiyor. betimleme okuyucuda hayal gücünü çalıştırmaya yarıyor.
fazlası yani bir kaç cümle betimleme belli noktadan sonra okuyucuyu yazıdan koparıyor.