bydarius adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Akıl vermek gibi olmasın yanlış anlamayın hocam. Tavsiye verebilirim ancak.
Betimlemeler güzel lakin üst üste betimlemelerde devam etmeyin. Arada bir iki cümlede bırakın okuyucu bir önceki cümleyi hazmetsin. Sonrasında yine betimlersiniz. Cümlelerden birinde varsa ikisinde olmasın yani.
Ay okurken sıkıldım diyorsunuz yaniii snsnnss
Betimleme yapmayı seven bir karakterim. Ama yanlış yerlerde yapıyorum sanırsam