Ben watpadd tarzı değil de daha çok klasik tarzda yazmak istiyorum. Çok fazla hatam var sanırsam. Betimlemeler nasıl peki?
Akıl vermek gibi olmasın yanlış anlamayın hocam. Tavsiye verebilirim ancak.
Betimlemeler güzel lakin üst üste betimlemelerde devam etmeyin. Arada bir iki cümlede bırakın okuyucu bir önceki cümleyi hazmetsin. Sonrasında yine betimlersiniz. Cümlelerden birinde varsa ikisinde olmasın yani.