zeustudyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Değerli forum üyeleri, her bir mesajınız ve yorumunuz için teşekkür ederim. Sanırım tam olarak açıklayıcı bir şekilde SBM'den alınan fiyatı nasıl kullanabileceğimize dair bir bilgisi olan arkadaşımız çıkmamış. Yapacak bir şeyimiz kalmıyor sanırım. Yine de herkese sonsuz teşekkürler.
Hocam sorunun cevabı yok o nedenle. Yapamazsın. Orada yazar ancak şirket o fiyata yapmamak için her türlü zorluğu çıkartır. Araç resmini at der 30 gün bekletir vb. Orada yazıyor diye yapmak zorunda değil ki yapmıyorlar zaten. Senin dediğin gibi olsa keşke herkes oradan bakar en ucuz yere gider yapar ortada konu kalmaz.