Gelmez, gelmesi de yanlış hamle olur. Ekonomik sebeplerden dahi gelmeyeceği ortada zaten. Önümüzde en az 2 yıl seçim falan görmeyiz.
ne alaka? tam olarak ekonomik sebeplerden gelebilir.
çünkü hükümet güvenini tümüyle yitirirse o ülkede ekonomi zaten toparlanmaz, toparlanamaz. bu yüzden değişim gerekir.
değişim için de kimse 2-3 sene daha beklemek istemeyebilir.
yani bi erken seçim gelecekse bunu en başta ekonominin kendisi getirecek. önümüzdeki 1 sene içinde bu çağrılar başlarsa şaşırmam çünkü ekonominin gidişi gidiş değil.