Ragor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelmez, gelmesi de yanlış hamle olur. Ekonomik sebeplerden dahi gelmeyeceği ortada zaten. Önümüzde en az 2 yıl seçim falan görmeyiz.
ne alaka? tam olarak ekonomik sebeplerden gelebilir.

çünkü hükümet güvenini tümüyle yitirirse o ülkede ekonomi zaten toparlanmaz, toparlanamaz. bu yüzden değişim gerekir.

değişim için de kimse 2-3 sene daha beklemek istemeyebilir.

yani bi erken seçim gelecekse bunu en başta ekonominin kendisi getirecek. önümüzdeki 1 sene içinde bu çağrılar başlarsa şaşırmam çünkü ekonominin gidişi gidiş değil.