Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam daha tam bitmedi, camlar ve iç mutfak tezgahı kaldı onlarda bu hafta içi takılacak, şuanki fotolar son haline ait değil ama yine de atayım☺ videolar var genelde whatsaptan yazarsanız veya instadan yazarsanız(@serezli0) ordan videoları da atabilirim ☺
https://hizliresim.com/f19u3bf
https://hizliresim.com/flr94zr
https://hizliresim.com/i7h8scl
Reims adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Taban 42m2 üst kat 20m2 civarı ortalama 60-65m2
Mutlu anılar biriktirmeniz dileği ile hocam. Mutlu günler de kullanın.