Aralarında çok ciddi bir performans ve kamera farkı olduğunu zannetmiyorum. Ben daha büyük ekran boyutunu için 13 Pro Max'i tercih ederdim.
Ben de aynı fikirdeydim. Tamamdır teşekkürler
13 pro max, reis ama dikkat et şuan yd sıfır Türkiye'de bulunmuyor. Hepsi yenilenmiş veya toplama cihaz oluyor.
Valla swap re falan değil direk apple kapalı kutu açıkçası gider kontrol ederim öyle alırım diye düşünüyordum ama korkuttunuz beni
Önerdiğiniz YD temiz telefon satıcı varsa hocam bilgi alabilirmiyim bende 13 pro düşünüyorum YD ama tam bilgim yok nasıl işliyor v.s
13 pro max hocam düz iphoneler çok müthiş birşey değil
Dimi ben de aynı fikirdeydim. Çok teşekkürler
Yd genelde son versiyon olur yani 15 pro max olur diğerleri sıkıntı olabilir dikkat etmek lazım alacaksanız yardımcı olabilirim.
Neden ki. Kapalı kutu alıyorum kutuyu ilk ben açacağım.
13 pro max tabikide 15 serisi berbat
Çok çok teşekkürler bu bilgi süper oldu.
Sorduğum soruda arada kaldığım seçeneklerde bu var da ben mi göremiyorum acaba? Bu süper yararlı öneriniz için çok çok teşekkürler.