yigityavuzy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hesabı öğrendik 😅 aylık 54 olsa bencede kimse çalışmazdı şimdi bir sorun daha var dediğim gibi bunu bir bankaya yatırıp 32 gün attım diyelim 32 gün sonunda istediğim gibi çekebilir miyim? Online mi oluyor bu işlem fiziki mi
Telefondan hemen halledersin. 32 gun sonunda paran 105 görünür ya da artik 104 küsür neyse. Kendisi otomstik vadeliye devsm eder ama cekebilirsin istedigin zaman. 15 gün bekleyip 105 degil de 102.5 cekeyim durumu yok. Vadeyi tsm beklemek zorundasın faizini almak icin.