faize yatırdın paranı kafana göre kullanamazsın malesef valörü olur en az valör 29 gündür, bankalar sana faiz oranı verir örneğin %5 aylık faiz denir bu faiz 100k'nı 105.000 tl yapar dilersen otomatik talimat ile faizini ayrı bi hesaba alıp ana paran ile devam edebilirsin istersen faizi de üstüne ekleyip devam edebilirsin.
Yıllık %54'dür ayda %54 verseydi 1 milyonu olan daha çalışmasına gerek yoktu🤣🤣
Yıllık %54
öyle bir para veriyor olsalardı millet çiftlikbanklarda dolandırılmazdı
Örnegin %60 faiz diyorsa o 60 ı 12 ye boleceksin. Bu aylık %5 demektir ki 100 bin liranı 1 ayda 105 yaparsin.
Hesabı öğrendik 😅 aylık 54 olsa bencede kimse çalışmazdı şimdi bir sorun daha var dediğim gibi bunu bir bankaya yatırıp 32 gün attım diyelim 32 gün sonunda istediğim gibi çekebilir miyim? Online mi oluyor bu işlem fiziki mi