Sadece hanımcılığın iki tarafa da bir faydası yok. Sağlıklı bir ilişki için karşılıklı sevgi, saygı ve hoş görü şart. Ben bu düşüncedeyim.
(Not: Hanımdan izin alınarak yazılmıştır.)