"Üzgünüm ama " DÜRÜSTLÜĞÜN " para ettiği bir devire geldik. Etrafta dürüst insan bulmak artık bir çaba meselesi." şu cümleye bittim, doğru söze ne hacet, gel gelelim e-ticaret sektöründe zaten çok büyük bir pasta var, danışmanlıktan güzel kazanacağınızı zaten düşünüyorum, tek sıkıntı burada "doğru ve dürüst" olarak hizmet vermek, çoğu insan tek atımlık kurşunuyla bazen bu işlere giriyor, boş vaadlerle oyalayanlar zaten bir süre sonra piyasadan silinip gidiyor, umarım kendi ticari girişimleriniz ve danışmanlık hizmetlerinizle iyi bir yere gelirsiniz hocam