Ben yatırıyorum ara sıra. arkadaşım kartından nakit avans çeker gibi ona veriyorum. komisyon alıyor ve sms şifre doğrulaması yapılması gerekiyor.
Hocam %3,9 komisyon kesiyor sanırım limitlerde öyle yazıyor. Nakit avans şuan %5 olarak. Bu şekilde nakite çevirmek daha mı mantıklı sizce ek ücret var mı?