Ben ortayolcuyum,
Derdimi anlatırım ve sonunda o kutsal cümleyi kurarım
"Haklısın canım"
Bu kadar basit
Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sen hangisini tercih edersin bayım?