kolaymı öyle çocuklar istedi diye okuldan gitmek.kal yerinde ve bulaşma kimseye.sen hatanı anlamış ve özür dilemişsin.gerekirse müdüre öğretmenlerine şikayet et.olay büyüyecek ben uslu duruyorum ama onlar durmuyorlar felan de.okul değişmek kolay değil alışması zor olabilir.ve neden okul dediğiştirdiğinde mutlaka öteki oulda sorgulanacaktır buna izin verme