Ah, o güzelim lise kavgaları.. Sanki dünya yıkılacakmış gibi incir çekirdeğini doldurmayacak şeyleri dert etmeler... üzülmeler...

Yaşadığın durum oldukça hassas ve zorlayıcı geliyor olabilir,
öncelikle, sorunun çözümünde sağduyulu ve sorumlu davranmalısın.
Bir kaç haftaya konu kapanır, okul değiştirilecek bir durum yok.
1 haftalık uzaklaştırma cezanı al, güzel güzel tatilini yap.

Demir kapıdan içeri girdiğin zaman ailen, öğretmenindir.
Onlarla istişare yap ve onların dediği şeyi uygula.