Bende sizin gibi 28 yaşımda sıfırdan başladım.
2 sene oldu şu anda 30 yaşımdayım.
Belediyede güvenlik görevlisiydim, 5.5 senemi yakarak çıktım.
evin odasında 3 makina ile başladığım işte şu anda piyasa yaptım. Hobi olarak başladığım 3d yazıcı işi benim mesleğim oldu ve şimdi 3d yazıcı atölyem var.
Rızıkı Rabbim verir, amir müdür vermez.
İşinizi en iyi şekilde yaptığınız sürece boş kalmazsınız.
Şu anda enjeksiyon kalıplamaya geçiyoruz. Bana mesleğim 2 senede o kadar şey kattı ki, eski yerimde kalsaydım hayatım boyunca bana kattıklarını bulamazdım.