Haklısınız hocam ancak bir kez daha kavga edersem bu uzaklaştırma sicilime işleyecek ve bu nedenle 12. sınıfın sonuna kadar hiç bir ceza almamam lazım.
ve ayrıca hocam bana kalıcı zarar vermek isteyen birisi ile kavga edersem iki taraf da çok zararlı çıkar bu nedenle tartışmak istemiyorum