alışmışlar ucuza almaya 3 gün sonra geri alınca 500 tl leri çöp olacak gelsinler oni setli main hesabımı 300e bırakim onu diyenlere günde 10 kişiye satsam 3000 eder boşver sen onları reis dolandırılmaya devam etsinler ben tertemiz hesap satıyorum geri alınmaz etmez bilgilerini ben bile hatırlamıyorum