Hocam imar yok, kooperatif hisseli bir yer aldım 267m2 elektrik ve su herşeyi var, burda herkes artık böyle yapıyor kooperatif hisseli yer alıyor. Gelip ceza yazıyorlar kooperatife, kooperatife kayıtlı olanlar cezayı bölüp ödüyorlar, yıkım vs yok, zaten cezada 10 15 sene de bir yazılıyor ortalama..
hocam benimde böyle bir isteğim var o dediğin sistem nasıl işliyor anlatan bir makale vs. var mı ? yada misal siz ortalama ne kadara araziyi aldınız