phpkoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam imar olayını nasıl çözdünüz ?
Hocam imar yok, kooperatif hisseli bir yer aldım 267m2 elektrik ve su herşeyi var, burda herkes artık böyle yapıyor kooperatif hisseli yer alıyor. Gelip ceza yazıyorlar kooperatife, kooperatife kayıtlı olanlar cezayı bölüp ödüyorlar, yıkım vs yok, zaten cezada 10 15 sene de bir yazılıyor ortalama..