Bozkurt0 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 üzerinden script yaptırmak isteyen insanlar çok oluyor ben sadece dün 3 tane iş aldım bununla alakalı. Sizde r10u takip ederek iş alabilirsiniz.
Fikir icin tesekkur ederim. Ama yeniyim hangi konu altinda paylasiliyor acaba