2.4ghz modemim var, ara sıra wifide net gidiyor komple gidiyor ve ya yavaşlıyor ama ethernet takılıyken 75 mbps full alıyorum. Başka bir modeme geçtim yine aynı muhabbet? hiç bir şey anlamadım. 5ghz modeme geçsem bu sorun düzelir mi? wifi full çekiyor bu arada