o bütçeye alacağınız en iyi f/p motoru RS200 hocam.
Hocam oda boydan kurtarmıyor binince parmak uçlarımda durabiliyorum ama ilk motor deneyimim olacağı için parmak ucu yeterli olamayacaktır örneğin rampada durunca falan o yüzden birazda boya bakıyorum. Racing bakma nedenimde aslında bu racinglerin geneli küçük ayaklar yere tam değiyor