sigorta acenteden alınır online yaptırılmaz hasar olunca muhatap kişi bulamazsınız
Çokta güzel muhatap oluyor sigortam.net hiç sorun yaşamadım hatta bir aracımı satmıştım az bir geri ödemeleri vardı adamlar peşimden koştu resmen. son 10 yıldır çalışıyorum hiç sorun yaşamadım