hayaller, stres vs vs... bunları geçiyoruz ve direk kazanca bakıyoruz. nerede daha çok kazanıyorsan oraya yerleşiyorsun. İster eleman olarak ister kendi işinde. Önemli olan ay sonunda ödemeler yapılmış mı. Gerisi hikaye.

işi duygusallığa bağlamaya gerek yok.

Yıllar önce ben de aynı kararı verdim ve hala serbest çalışıyorum ama bugün eğer serbest çalışmak beni doyurmazsa işe girmekten gocunmam. strese girerim, çok çalışırım... hiç önemli değil. iş dünyasında bu sıkıntılara karşı duyarsızlaşacak kadar çok çalıştım. Paramı aldıktan sonra gerisi hikaye.

Yani demem o ki, cebini doluysa mutlusun, boşsa ister kendi şirketin ister başkasının yanında çalışmak zordur.