okuduklarımdan görüyorum ki demek ki bu şehir ülke içeren markalar işe yaramıyor, google belki ciddiye alır
e madem işe yaramayacak, patent enstitüsü neden baştan şehir ismi içeren markaları reddetmiyor, madem genel isimlerle alsak da bişey yapamıyoruz
bu kadar basit mi yani
bugün bir markayı bir sınıfta tescil ettirmek 5 bin liradan başlıyor! yazık milletin parasına