Webx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Girişimci dünyasına hoş geldiniz

İlgilenirseniz eğer bekleriz

https://www.r10.net/satis-ortakligi/...sati-webx.html
Çok teşekkürler hocam muhakkak inceleyeceğim

BHE Digital adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun umarım başarılı olursun olmasanda canın sagolsun en azından denedin böyle düşünürsün

Bende bundan çok kısa bir süre önce sabah 6 gece 2 çalışan biriydim bunların en büyük şahidi @kvp; dir nasıl çalıştıgımı o gelip görmüştü fakat bir risk aldık ve durum bambaşka bir boyuta geldi
Allah yürü ya kulum derse inşallah yürüyeceksin hocam
Allah razı olsun hocam, sizlerede bol bereketli kazançlar diliyorum.

bahadrpolt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
7 ay önce 3 senedir yönetici olarak çalıştığım özel hastaneden istifa ettim, bu kararı vermem 30 saniyemi almıştır. Aslına bakarsanız verdiğim karardan da hiç pişman olmadım, iyi ki istifa etmişim.

Herşey gönlünüzce olsun, bol kazançlar dilerim
Çok teşekkürler hocam, hepimize bol kazançlar inşallah.

Onurss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tebrik ediyorum, hayırlı olsun.
Teşekkür ederim hocam.

jokerpati adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Bol şanslar.
Çok sağ olun hocam.

orhansengun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar
Teşekkür ederim

DOGRU adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yolunuz açık olsun umarım ileride vaka olarakta bir konunuzu görüp bizde motive oluruz başarılar
İnşallah hocam çok teşekkürler.

Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah utandırmasın. Kendi adına çalışmak ilk etaplarda fazla kazandırmayabilir ancak iş oturdukça faydasını görürsünüz.
İnşallah hocam çok teşekkür ederim.

Krom1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Başarılar hocam
Çok teşekkürler hocam, çok sağ olun.

bilal0244 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tek sorun nedir biliyor musunuz? Çok durgun bir zamanda sektöre girmişsiniz. Keşke biraz daha hareketli bir zamanda girseydiniz. Ama hayat cesur adımları sever. Başarılar
Çok teşekkürler hocam, inşallah başarıyla çıkarız.

mimarkaan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hakkınızda hayırlısı olsun ticaret cesaret işidir konfor alanını terk etmek en zoru siz zor olanı zaten başarmışsınız konfor bizi her zaman geriye götürür kendinize güvendikten sonra gerisi gelir hayırlı olsun ofisiniz
Çok teşekkürler hocam, çok sağ olun.

PrivateGrup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hakkınızda hayırlısı olsun hocam eski işyerinde analist olarak ne iş yapıyordunuz ? veri analisti falan mı merak ettim de
Evet hocam veri analisti olarak görev alıyordum.

Mesut78 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı bol bereketli kazançlarınız olsun şimdiden
Bende gaziosmanpaşadayım bayramdan sonra uğrarız inşallah bi çay, kahve için.
Muhakkak bekliyorum hocam, başım gözüm üstüne.

koksalkesici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah yolunuzu açık eylesin hocam artık herşey sıze bağlı ne kadar emek okadar köfte hesabı herşey Kendi elieriniz altında pes etmeyin sadece çalışın çalışan Demir paslanmaz kısmetiniz varsa büyük başarılar ve en güzeli ekonomik olarak özgürlük kavuşursunuz inşallah şimdiden kazağıniz mübarek olsun hayırlı işler dilerim
Allah razı olsun hocam, artık kendim için çaba gösteriyor olacağım.

tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"Senin almaya cesaret edemediğin riskleri alanlar, senin yaşamak istediğin hayatı yaşarlar."

Sokratesin dediği gibi yapmışsın umarım başarıya ulaşırsın
Çok teşekkürler hocam, çok sağ olun.

Zeze3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence bana göre verdiğiniz en mantıklı karar hocam 😇
Allah yolunuzu açık etsin.E ticaret alanında yaklaşık 4 yıldır çalışıyorum.Bilgi alışverişi için sizleri rahatsız edebilirim.Yakında benim de böyle bir girişimim olacak Allah’ın izniyle.Hemen hemen aynı yaştayız zaten 😇 Yapabileceğim bir şey olursada çekinmeden yazabilirsiniz.Hayırlı olsun Allah bol kazançlar nasip etsin.
Çok sağ olun hocam, ne zaman isterseniz iletişime geçebilirsiniz. Yapabileceğim bir şey olursa sizin için asla çekinmem.

zeyrek34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ticaretin zorlu alemine bir dal bakalım. Allah muvaffak etsin
Allah razı olsun hocam.

SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hayırlı uğurlu olsun.Gaziosmanpaşa’nın neresinde ofis tuttunuz?



Beraber gidebiliriz siz neresindensiniz?
Hocam İstanbul Cad., Küçükköy meydan ile aramda 100 metre var.

HSCreative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
-Senin almaya cesaret edemediğin riskleri alanlar, senin yaşamak istediğin hayatı yaşarlar.. (Sokrates)

Allah yolunuzu açık etsin hocam
Amin hocam çok sağ olun.

mavikorku adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maas iyi imkanlar iyi disaridan bakinca yaptigin sey ahmakca gorunuyor. Ama bu kapitalist duzeni bu sekilde degistirebilirsiniz. Davanda umarim basarili olursun. Yaptigin isler dallari cok olan isler. Fakat rekabetin cok oldugu lise uni cocuklarin bile öldü fiyatina yapabildikleri is. Agirligin yurt disi olsun o kisimda yurur gidersen digerleri isin fındıgı fıstıği olur..

Yolun aydin olsun..
Çok teşekkürler hocam, umarım iyi ki derim

akilicaslan3 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam günaydın konunu görünce bir gülümseme geldi çünkü bende aynı şekilde 25 li yaşlarımda istifamı vermiştim fakat yapamadım. Yapamamamdaki tek sorun kararlı olamamamdı ve üzerine birikmiş bir paramın olmayışıydı. Şimdi 29 yaşındayım. 2 3 sene hedefim var. Tekrar deneyeceğim. Geçenlerde neyi eksik yapıyorum diye gerçekten ciddi bir şekilde düşünürken tek sorunun kararlılık olduğunu kesinleştirdim. Şuan kale grubunda aşırı rahat bir iş yerinde çalışıyorum. 2 sene olacak ve koskoca 2 sene ben 1 gün devamsızlık yapmadan çalışmışım. Sizde bu azmi kendi işinize uyarlarsanız başarı zaten kaçınılmaz. Ben bunu kendi işime uyarlayamadıgım için yapamadım. Ama yapacağım. İnşallah hayallerinize ulaşırsınız. Dolar 32 lirayken özel sektör ve memurluk boş. Allah kolaylık versin

https://youtu.be/xU4IShoGd6Q
Çok teşekkürler hocam. Tekrardan bu yola çıkmak istediğinizde sizin için yapabileceğim bir şey olursa muhakkak destek olmak isterim sizlere.

Netkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim yolunuzu açık etsin Bol kazançlar.
Amin hocam çok teşekkür ederim çok sağ olun.

meyt1003 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, belirttiğiniz çalışma şartlarını baz alarak herkes bu cesareti gösteremez. Hayırlısı olsun, bol kazançlar.
Çok teşekkürler hocam sağ olasınız.

GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun bence doğru bir karar vermişsiniz
Allah razı olsun hocam

KevinSpacey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah bol kazanç versin ve utandırmasın hocam, aynı sektörlerde sayılırız sizinle. Bir gün gelmek ve hikayenizi dinlemeyi çok isterim.
Ne zaman isterseniz hocam, başım gözüm üstüne.

JustMaffay88 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, baharı kendinize müjdelemişsiniz. Bol kazançlar dilerim.
İnşallah öyledir hocam Çok teşekkürler.

oZn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun, Umarım her şey istediğiniz gibi gider
Çok teşekkürler hocam sizlerinde inşallah.

Haz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun. Umarım hedeflediğiniz noktaya kısa sürede erişirsiniz.
Çok teşekkürler çok sağ olun hocam.

Zyron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önemli olan başlamak. Gerisi gelir elbet...
İnşallah hocam, çok sağ olun.

Dark_Mark adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yapmak isteyip de yapamadığım eylemi arkadaş gerçekleştirmiş. Tebrik ediyorum kendisini.

7 senedir kurumsal bir yerde çalışıyorum, üst yönetim ile aramızdaki fark 5 katı oldu ve bunları ben yatırıyorum zoruna gidiyor insanın bunları görünce. ÜSt yönetim iş yapmadığından sitemim. 7 senede ne kadar maaş ortalamam oldu derseniz 900 eur (TL alıyorum tabii eur ya ben çevirdim).

Pılımı pırtımı toplayıp Norveç'e yerleşesim var. İmkanımda var, ne yapacağımı bilemiyorum ben de.

Biraz da hem sitem hem de arkadaşı tebrik mesajı oldu.
Sizlerinde inşallah her şey istediği gibi olur hocam.

Karmen Medya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah utandırmasın
Amin hocam çok sağ olun.

Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Allah utandırmasın.Nasibin her türlü gelir yeterki sen peşinden koş.
Çok sağ olun hocam cümlemizi inşallah.

Tugrabey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam hayırlı olsun. Hayattaki değişimler ancak böyle kararlarla olabiliyor.
Kesinlikle hocam, çok teşekkürler.

Ferecbilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Rabbim afiyetle başarıya ulaştırsın sizi. Böyle bir riske benim de ihtiyacım var 🙂

Adres bilgilerinizi ve telefonunuzu özelden iletirseniz ziyaretinize gelmek isterim.
Tamamdır hocam iletiyorum, eğer karar verir ve yola çıkarsanız elimden gelen desteği muhakkak veririm sizlere.

sinanyapici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayırlı olsun allah utandırmasın
Amin hocam çok teşekkürler.

denden adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
piyasanın çok kötü olduğunu söylemeliyim. diğer yandan, yolunuz açık olsun.
Piyasa son 2-3 yıldır böyle hocam. Düzelmesini beklemek yerine düzeltmeye kararlıyım Allah razı olsun.