Yasak olduğunu bilmiyordum yasak olmasının amacı nedir acaba?
Forum sitelerinde genel kuraldır, forum alanı dışında gruplaşmalar yasak olur. Özelden konuşma vs forumlaşmayı azaltır. Forumda mesaj kutuları bile küçüktür çünkü insanları konu açmaya ve cevap vermeye teşvik ederler. Gruplaşmak yerine konu altından konuşmanıza izin verirler.