aim_fakiri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forum dışı gruplaşma yasak diye geçen sefer uyarı yapılmıştı, eğer olursa bende katılmayı düşünüyorum.
Yasak olduğunu bilmiyordum yasak olmasının amacı nedir acaba?