Mail şifresi ve pop yada imap sunucuları varsa evet girebilirsin. İphone için ayarlarda mail hesaplarından ekleyebilirsiniz. Yada gmail içine entegre edebilirsiniz. Fakat şirket bilgisayarında pop3 olarak kurulu ise oradaki ayarlardan sunucuda kalma süresi ayarlamanız lazım yada imap a geçirmeniz lazım. Aksi halde ilk hangi cihaz mailleri alırsa diğer cihazla aynı maili göremezsiniz.