yalnızlık zor.benimde 10+ yıldır tanıdığım arkadaş olduğum evsiz bir abim var.ne hikayeler anlattı 10 senede.Türkiyed eoscar olsa oscar alır belkide.kimin ne yaşadığını rıh halini kimse bilemez.yalnızlık zor bir olay.