Konu
İş bulurum. Yatacak yer bana ait..
02-04-2024, 00:00:03
#59
eyefive5
yalnızlık zor.benimde 10+ yıldır tanıdığım arkadaş olduğum evsiz bir abim var.ne hikayeler anlattı 10 senede.Türkiyed eoscar olsa oscar alır belkide.kimin ne yaşadığını rıh halini kimse bilemez.yalnızlık zor bir olay.