Konuyu okunca farkettiğim toplum olarak birbirimize güvenimizi iyice kaybetmişsiniz, ayrışmışız. Mesela benzer konu Ankara, İstanbul için açılsa şu yorumların çoğu yapılmazdı. İstanbulda ofis arkadaşı arayan biri gibi düşünülebilir, adam size şehirdışından gelin düzeninizi bozun demiyor. Belki kendi şehrinde bu tarz bir ihtiyacı olan vardır. Neredeyse sapıklığa kadar gitmiş konu utanç verici.
İşte hocam er kişi herkesi kendi gibi sanırmış.
Demek ki bilinçaltında sürekli böyle şeyler geçiyor ki dışarı vuruyorlar.
Adam açıkça ev arkadaşı arıyor.
Çoğu kişi psikoloğa git demiş de bence acilen kendilerinin gözükmesi lazım.
Öyle antidepresan falan kesmez bu arkadaşları.
Yalnızlığın ne olduğunu bilmeyenler bu tarz saçma sapan yorumlar yapar ancak böyle.