Kellyloh adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam merhaba kullandıktan 1-2 gün sonra yorumunu yazar mısın bende almayı düşünüyorum ona göre bu arada 3.900 küsür olmuş hemen
Hocam filtresi yıkanmıyor üstteki arkadaşın dediği gibi. Ek olarak Çin modeli olup üstüne marka basıp satıyorlarmış fason ürün yani. Siparişi iptal ettim.