Haha, bu sorunun geleceğini herkes biliyordu. Akbaba misali... 4 sene sonra seçim beyler. Boşa umutlanıp umutlandırmayın. Erken seçim olsun diye çeşitli olaylarla seçimi öne çekmeye çalışmazlar umarım. 4 senede az çok toparlanırız ancak Allah bu ülkeye hep Bi musibet veriyor. Sebepleri de yine biziz tabi. Ne yaparsak milletçe kendimiz yapıyoruz.