1 haftada 2 kere kaza yaptım maalesef
İlk kazada %100 Haklı olan bendim bundan dolayı karşı tarafla kendi aramızda problemi çözdük
2. Kazamda ikinci motorumla kaza yaptım yine %100 haklı olan benim karşı taraf karakolda ifade verdikten sonra uzlaşma için aradığımda bir sonuç alamadım bu problemi avukat yoluyla çözme kararı aldım konu hakkında tecrübeli avukatlar yazarsa sevinirim