Benim kuzen 8 yıl atama bekledi en son bir yere girip çalışacaktı geçen sene deprem olunca Kahramanmaraş'a atandı. Gerçi onun aldığı en yüksek puan 80 81 filandı. Yüksek puan almak gerekiyor kpss den.