kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben 6 ay ev arkadaşı ile kaldım sonra kredi çekip tek başıma başka eve geçtim
Öbür dünyada mükafatlandirilir o arkadaşın. Çünkü o seni 6 ay evinde tutmasaydi çekip gidecek sermayeyi biriktiremezdin onu her gördüğünde duyduğun minneti ona anlatmalisin . Teşekür etmelisin.. bende zaten kendi ayağı üstünde duracak konuma getirme amaçlı çağırıyorum. Gelmek isteyen varsa kapım açık. Belki ilerde birini bulup evlenir bile bu ilçede. Hayat bu .. mücadele edin arkadaşlar... Saygılar