Konuyu okunca farkettiğim toplum olarak birbirimize güvenimizi iyice kaybetmişsiniz, ayrışmışız. Mesela benzer konu Ankara, İstanbul için açılsa şu yorumların çoğu yapılmazdı. İstanbulda ofis arkadaşı arayan biri gibi düşünülebilir, adam size şehirdışından gelin düzeninizi bozun demiyor. Belki kendi şehrinde bu tarz bir ihtiyacı olan vardır. Neredeyse sapıklığa kadar gitmiş konu utanç verici.
Küçük ilçeler de cidden maddi sıkıntılar yaşayan insanların olduğunu gördüm. Baba parası yemeyi biraktiktan sonra insanların acısını gördüm zorluğu gördüm. Birinin zorluğunu azaltsam bana faydadir . Düzeni olan bozup gelmesin . Ama düzeni olmayan biri için elimden gelen herşeyi yaparım. Babamin yıllardır emek verdiği parti de ilçeyi aldı... Bir telefonum ile en güzel işi de bulurum o arkadaşa. Hem kendi ilcemin ekonomisini de bilirim. Nasıl para kazanılır , hangi taktikler burada geçerlidir hepsini anlatırım. Yeter ki gerçekten durumu kötü ve gelecek mücadelesi için çabalayan biri olsun. İlerde buraya adapte olursa kendi işini evini bile kurar . Başka ilden gelip çalışıp tarla alıp Antep fıstığı ekip milyonluk olan insanlarla dolu burası