Evimde çalınacak hicbirsey yok hepsi köydeki evimde . Şahısın yemeği kendisine ait olur.... Bide sonuçta kira bile alamadığım adam evime en azından bir hali alsa yine yeterli . Ver bende yilllarca bekar evinde yaşamış biriyim tecrubeliyim
ben 6 ay ev arkadaşı ile kaldım sonra kredi çekip tek başıma başka eve geçtim