hocam bu kadar yalnızmısınız
Sadece yalnızlık değil. Bir insan acı çekmeden iyilik yapmayı düşünmez. Babamın vefatı beni sorgulamaya itti. Babamın yaşadığı maddi sorunları vs düşünüyorum. İnsanların ne kadar zor şartlarda yaşama mucadelesi verdiğini gördüm. Asgari maaş için başka ile gidip o parayı takside , elektrikte tukkettiklerine ve birşey birikmedigine şahit oldum. Burada hem parası cebinde kalacak birikecek . Gelecek hayatına çok faydası olacak. Bu sayede elekttige suya gidecek olan parası belki ilerde çocuklarına, belki şuan anne babasının ilaç parası olacak....
İyilik yaptığımda benim de rizkim açılır. İlerde babamın fıstık ağaçları büyüdüğünde hiç tanımadığım ihtiyaç sahiplerinin kapısına Bir milyon TL bıraktığım bile olacak . Çünkü babam 50 yıl hiç zevk yaşamadan biriktirdi . En son ağaçları meyve verecekken emeklerinin karşılığını alamadan gitti. Ben bunlari dagitinca babam öbür dünyada emeğinin karşılığını yemiş gibi olacak