Konuyu okunca farkettiğim toplum olarak birbirimize güvenimizi iyice kaybetmişsiniz, ayrışmışız. Mesela benzer konu Ankara, İstanbul için açılsa şu yorumların çoğu yapılmazdı. İstanbulda ofis arkadaşı arayan biri gibi düşünülebilir, adam size şehirdışından gelin düzeninizi bozun demiyor. Belki kendi şehrinde bu tarz bir ihtiyacı olan vardır. Neredeyse sapıklığa kadar gitmiş konu utanç verici.