ferhatpetek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eski usul iş öncesi ödeme sistemi kaldırılmalı / Havuz sistemine geçilmeli iş öncesi şak diye para atmayın kimseye atsanız bile referanslarını falan kontrol edin. Zaten %90 anlıyorsunuz.
artık ticaret puanı da etkili değil hocam sildiriyorlar. Ben zamanında bir yazılımcıyla çalıştım kişi 4ay geciktirdi 4ay paramı geri almak ıcın ugrastım -trade atmıştım kişi ban da yedi tek ben degıl en az 5kısıyı mağdur etti ama suan trade gecmısıne bakın bir tane -tradesi yok. Sanırım modlarla yakın bir ilişki içinde geçen iftar yemegınde cok samımılerdı çunku hatta benım sıkayet konumda bır daha olursa suresız ban yıcektı ama benden sonra ıkı kere sıkayet konusu acıldı hakkında ama suan sorunsuz devam edıyor.