Olayı şikayet konusuyla bırakmayın burası haricinde yapıştırın suç duyurusunu gitsin bir sicil bakalım bir daha online nasıl olsa diyenler rahat uyuyabiliyor mu ?
Yapılması gereken affetmemek. Herşeyi forumdan beklemeyelim cimeriyle savcısıyla ayaklandıralım böyle durumlarda bakalım birdaha yapabiliyorlar mı