Eski usul iş öncesi ödeme sistemi kaldırılmalı / Havuz sistemine geçilmeli iş öncesi şak diye para atmayın kimseye atsanız bile referanslarını falan kontrol edin. Zaten %90 anlıyorsunuz.
Ben %50 ödemeyi önden verelim diyen müşteriden direkt iş sonu alıyorum.
Adam laga luga yapıyorsa direkt hepsini alıyorum genellikle.