Özellikle R10’da yer alıp harçlığını çıkarırken okuyan kardeşlerimize büyük bir saygı ve sevgi duyuyorum. Zamanında üniversite son sınıftayken ben de kaydolmuş, birçok şey öğrenmiştim buradan.

Gelelim bu konunun özüne…

Bir öğrenci platformumuz var. Birçok yayınevi ve kırtasiye şirketi ara ara kitap gönderiyor. Biz de aynı şekilde kitap etkinlikleri yapıyoruz. İlk etapta “İstanbul’da ikamet eden” kardeşlerimiz olmak üzere öğrenci arkadaşlarımız yazarsa gelen ve fazla olan kitaplardan ulaştırmak istiyorum. İstanbul’u şu an seçme sebebimiz artık bazı bölgeler için kargo ücretinin kitap maliyetini de geçmesi arkadaşlar… Kitap alabileceğimiz meblağlara kargo parası ödemek istemiyoruz açıkçası. Okulunuzu, varsa üniversite hazırlığınız alanlarınızı yazarsanız sırayla kitap ulaştırmak isteriz. 🙏🏻

Not: Geçtiğimiz senelerde gönderdiğimiz kitapları satarak iddia oynayan arkadaşlarımızı tespit etmiştik. 🙂 Bu konuda sizleri vicdanınızla başbaşa bırakıyoruz. Gülünecek bir konu olmadığını da ayrıca belirtmek isterim. Haksız yere aldığınız her kitapta gerçekten ihtiyaç duyan bir arkadaşınızın da hakkını almış olabilirsiniz…

Bu bilinçle mesajları ve etkinliklerimize sponsor olmak isteyen dostları da bekliyoruz! Başarılar

Örnek bir iş birliği:
Kitapları inceledikten sonra ihtiyaç duyan arkadaşlarımıza ulaştırıyoruz.