Selamlar. İkinci bir windows tabanlı casper laptobum mevcut. Normal şartlarda tasarım programlarını aktif bir şekilde kullanabiliyordum, ek olarak SSD ve 4 GB ramini 8 GB'a yükselttim. Fakat son zamanlarda epey kasmaya başladı. Özellikle pilde değilken çok zorlanıyor. Bunun için bilgisayar hızlandırma programı vs. mevcut mu? bilgisayarımı hızlandırmak için ne yapabilirim?
Not: biliyorum sistem özellikleri çok eski
Sistem özellikleri
i5 8250U, 8 GB RAM, UHD Graphics 620 özelliklerine sahip.