Merhabalar, aracıma gündüz ledi taktım ancak sönük gibi durduğunu düşünüyorum yani aynısını önce de takmıştım daha aydınlık gözüküyordu şimdi dönük gibi duruyor sebebi ne olabilir dostlar. Modül gibi bişe vardı output u enerji gelen yere taktım input yazanı ise lede giden kısma taktım orada mı bir hata yaptım anlayamadım aklımdaki tek şüpheli kısım burası sabitlediğim için söküp hızlıca deneyemiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim