Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende geleceğini düşünüyorum ancak yaklaşım doğru değildi umarım anlaşılmıştır
En hayırlısı ne ise Ülkemiz için o olsun. Yaklaşımlık bir problem yok mevlanamıyım ben herkese sevgi seli yapacağım