Bildim bileli "erken seçim" olur mu.. İktidar parti isterse olur, istemez ise hiç birşey olmaz. O kadar yıl geçti hala aynı.. Yerel seçimler ile genel seçimleri karıştırmamak lazım. Neyse.. Saygı çerçevesinde tartıştıktan sonra herkes düşüncesini belirtebilir. Hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun ✋️
Yanılmış olduğun bir konu var. Bildin bileli böyle bir şey olamaz çünkü meclis çoğunluğu iktidara aitti. Bu sefer işler tersine döndü. Meclis çoğunluğunu CHP alıyor. Ona göre yapın lütfen yorumunuzu